dinsdag 2 september 2014

Blackberry Synchroniseren met Outlook agenda

synchronisatie blackberry outlook agenda


In een zakendiner hoorde ik een bedrijfsmanager die op aan het scheppen was over zijn nieuwe Blackberry Z30 die OS10 kon runnen. Hij probeerde ons te overtuigen om er ook een aan te schaffen.




Ook al gebruiken de meeste van ons iPhone, er zijn toch nog veel executive-level managers die liever een Blackberry gebruiken voor hun eigen redenen.

Plotseling vroeg deze manager aan mij hoe hij zijn contacten en agendas van Outlook naar Blackberry kon synchroniseren.
Na wat onderzoek vind ik een goede oplossing die ik met jullie zal delen. Sommige mensen vinden dat BB’s Direct Link genoeg is, maar deze optie is helaas niet draadloos.
Als u mijn manier van handelen volgt hoeft u zich daar niet druk om te maken.
Ten eerste haalt u een fruux account van een van de populaire CardDAV/CalDAV service providers in Europa.

 
In Blackberry’s account setting, creeĆ«rt u agenda en contact accounts voor fruux. Hierna download en installeert u EVO Collaborator voor Outlook vanaf

In ECO’s profile manager, stel uw fruux account in. Zodra Outlook is gesynchroniseerd met fruux delen Outlook en BB dezelfde set fruux contacten en agenda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten